Chiang Mai - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Ben en Nelleke Gelder - WaarBenJij.nu Chiang Mai - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Ben en Nelleke Gelder - WaarBenJij.nu

Chiang Mai

Door: Ben

Blijf op de hoogte en volg Ben en Nelleke

04 Januari 2008 | Thailand, Bangkok

Chiang Mai is een oude vestingstad. Een gekrioel van auto's en motoren waar de Tuk-Tuk tussendoor laveert. Er zijn hier diverse levendige dag- en avondmarkten.
Op de avondmarkt kun je over de hoofden lopen. Er is van alles te koop. Onze geplande inkopen zijn hier gedaan rugzakje, T-shirt etc etc. We zijn ons nu aan het voorbereiden voor het werkelijke vertrek. We worden morgen nog eerst weggebracht met een soort pickup naar Fang ongeveer 80 kilometer ten noorden van Chiang Mai. Gisteren hebben we ook nog een lekkere voetmassage gehad om hopelijk soepel te kunnen opstarten.

• 04 Januari 2008 - 11:45

Margritta:

Beste Ben en Nelleke,

Geweldig lijkr het me zo een tocht.
    Leuk hoor dit te gaan volgen.
    Ik wens jullie een fijne tocht, tot horens, lezens.
    gr. margritta

• 04 Januari 2008 - 13:15

Rob En Tineke Lok:

We hebben jullie site bekeken.
    Heel leuk. Wij wensen jullie veel succes tijdens dit avontuur.

Rob.

• 04 Januari 2008 - 17:43

Elja:

hallo zus en zwager,
    zover weg maar jullie blijven de zelfde. Als eerste gelukkig nieuwjaar en een heerlijke tocht toe gewenstmet alles wat je maar wensenwi. liefs elja

• 04 Januari 2008 - 20:07

Han Kees:

Nelleke & Ben

Tsja, het is even wennen hoor zo'n site. En om zo het thuisfront op de hoogte te houden......
    Jullie begrijpen wel dat we met z'n allen aan het beeldscherm gekluisterd zaten, benieuwd of jullie veilig geland zijn met alle bagage. Maar dat is dus het geval, lezen we tussen de regels door. Er raken ook weleens koffers zoek, vervelend als dat dan net jullie fiets zou zijn. Marij en ik zijn ook nog heel benieuwd hoe jullie nu Nieuwjaar gevierd hebben..........in de lucht.

Hopelijk lukt het jullie om regelmatig wat op de site te zetten, in combinatie met Google Earth werkt dat werkelijk schitterend.

Heel veel plezier !!!!!

Groeten,

Han Kees

• 04 Januari 2008 - 22:31

Wim En Ria:

Ben en Nelleke

Wat leuk om te horen dat jullie ook de inkopen in het land zelf doen, ja die avondmarkten zijn super en er is altijd veel volk op de been.
    We kijken met spanning uit naar jullie eerste fietsavontuur in Azie.
    Geniet verder en de groeten van
    wim en ria

• 07 Januari 2008 - 19:54

Christine En Peter:

Nogmaals heel veel succes en plezier met jullie avontuur.Het gaat jullie lukken daar zijn wij van overtuigd. We gaan het met genoegen allemaal volgen.
    Groetjes en toi toi toi.

• 07 Januari 2008 - 20:25

Maartje En Theo:

Zo te zien zijn jullie goed aangekomen, en wat verstandig om eerst een paar dagen bij te komen van de reis om uitgerust van start te gaan. De billen goed ingevet?? Een goede start gewenst en we zullen jullie avontuur blijven volgen. Ben en Nelleke, succes en veel reis-avontuur toegewenst.
    Groet
    Maartje