e-mailen - Reisverslag uit Luang Prabang, Laos van Ben en Nelleke Gelder - WaarBenJij.nu e-mailen - Reisverslag uit Luang Prabang, Laos van Ben en Nelleke Gelder - WaarBenJij.nu

e-mailen

Door: Ben

Blijf op de hoogte en volg Ben en Nelleke

16 Januari 2008 | Laos, Luang Prabang

Hoi alle betrokkenen.
Kan van hieruit geen e-mail aan van Chello resp upclive. Probeer het weer in Vientiane. Inse stuur SMS wanneer nodig svp.

• 16 Januari 2008 - 10:19

Inse:

Ik ga op www.hotmail.com een e-mail adres aanmaken. Zal dit vanavond doen en SMS je de gegevens nog wel door. Kun je dat gebruiken indien nodig. Waarschijnlijk is dat meer geaccepteerd in dat soort landen.

• 17 Januari 2008 - 13:15

Elja:

hallo, jullie beidjes,
    als je alles mee wilt nemen, wat je leuk lijkt, dan kom je denk ik veel ruimte te kort. Dus juiste keuzes maken. Voor mij mag je wel zo´n weef kleed mee nemen. Dat is denk ik een hele goeie keus.Kijken de mensen veel naar jullie, omdat je niet donker bent.De foto´s zijn prachtig. In het echie denk ik nog vele malen mooier. Stelletje bofkonten.Lefbekken.
    Groetjes uit Nederland.Oh ja is het water daar modderig, op de foto zo te zien wel. Elja

• 17 Januari 2008 - 18:39

Corry:

hoi broertje en schonezus,
    jullie hebben de komende dagen mooi weer, zo rond de 30 graden. In Nederland is het nu donderdag 17 januari 19.23 uur en in Vientiane 18 januari 01.23
    Leuk de berichten van jullie te lezen.
    Wordt er van jullie geld verwacht als jullie van de mensen daar foto's maken?
    Veel fietsplezier tijdens jullie reis in Azië!

doeiiii groetjes Corry en Simone

• 19 Januari 2008 - 11:57

Betsie En Hennie :

heel veel succes met jullie fietstocht de fotos zien er heel mooi uit groetjes uit gemert

• 23 Januari 2008 - 09:25

Klaaske:

Las via mail zijn jullie niet bereikbaar.
    Dan maar fff zo..
    Alles oke met knie weer volledig werken..YESSSS!! Advies: veel fietsen, dus had ik meegekund hihihihihi Vind het geweldig wat jullie doen.. Heel veel plezier!!!!